Czas i koszty dostawy Kontakt Zwrot produktu Regulamin Nowości Wiosłujcie w kajaku
Adres e-mail: reklamacje(at)wioslujcie.pl
Często zadawane pytania - FAQ
Kiedy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny? W ciągu 14 dni od dostawy. Wszystkie informacje znajdziesz na tej stronie: Zwrot - odstąpienie od umowy
Gdzie mam zwrócić / odesłać reklamowany towar? Najpierw napisz do nas wiadomość e-mail (na adres: ), opisz problem, który wystąpił z kupionym produktem. Koniecznie dodaj numer zamówienia z naszego sklepu w tytule wiadomości! Natychmiast skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim rozwiązaniem problemu. Jeśli towar musi zostać odesłany otrzymasz od nas dokładne wskazówki.
Czy potrzebuję jakieś specjalne dokumenty lub muszę wypełnić formularz reklamacji? Nie, wystarczy znać adres e-mail, na który zostało utworzone zamówienie oraz jego numer. Najlepiej odpowiedzieć na wiadomość e-mail wysłaną podczas przetwarzania zamówienia. Wszystko inne czynności zostaną przez nas zaaranżowane.